10+ Best 'Claire Temple' Quotes | Scattered Quotes

Claire Temple Quotes

Latest quotes added:

Claire Temple: You gotta admit, that dragon shit, from the outside... does sound pretty crazy.

Colleen Wing: Mm-hmm. You really think they can help each other out?

Claire Temple: I don't know. Once they're done with the pissing contest... who knows?

Claire Temple: How does being Harlem's hero allow you to live an actual life?

Luke Cage: I'll find a way. Right now, just... I just wanna help people.

Claire Temple (to Matt): What you do is important... to so many people. I get that. I just don't think I can let myself fall in love with someone... who's so damn close to becoming what he hates.

7

Claire Temple: What does a hairline fracture sound like?

Matt Murdock: An old ship.

Claire Temple: Lawyer by day, vigilante by night. The hell does that work?

Matt Murdock: Yeah, I'll let you know when I figure it out.

7

Matt Murdock: You almost got killed... because of me.

Claire Temple: Tell me it was worth it. Tell me that you've got a plan... an end game.

Matt Murdock: Claire...

Claire Temple: Anything?

Matt Murdock: I'm just trying to make my city a better place, that's all.

Claire Temple: I think maybe it's a little more complicated than that now.

Matt Murdock: Nothing's changing out there. No matter what I do, I'm just... I'm making things worse.

8

Matt Murdock: I'm sorry for getting you into this. I... I never thought that I'd be putting anyone else at risk.

Claire Temple: It was my choice. You didn't ask me to pull you from that dumpster.

Matt Murdock: No, you did it because you're a good person.

6

Claire Temple: So, what, you're just gonna go out there punching whoever you can, hoping to find somebody who knows this Fisk guy?

Matt Murdock: Well, apply enough pressure, someone will break. Sooner or later.

4

Claire Temple (to Matt): I don't believe you. What you said. I don't believe you enjoy this.

4

Claire Temple: This is what you do? You make life difficult for bad men?

Matt Murdock: It's one way of putting it.

Claire Temple: No offense, but you don't seem to be very good at it.

Matt Murdock: (laughs) Ow! Yeah, well, you're catching me on an off night.

3

Claire Temple: But you're blind.

Matt Murdock: There are other ways to see.

5
3

Matt Murdock: Who are you?

Claire Temple: I'm the lucky girl who pulled you out of the garbage.

5

Danny Rand: I'm the immortal Iron Fist.

Luke Cage: You're what?

Claire Temple: You're on the same side.

• • • Character from Marvel’s Daredevil • • •

To see all Daredevil quotes, sort by other characters and to view more info about the show visit the main section ↓

Marvel's Daredevil Quotes
Where to watch Daredevil?

You can watch, buy or rent Daredevil on these sites:

  • Amazon
  • iTunes
  • FandangoNow
  • Google Play
  • Microsoft Store
  • Netflix
  • VUDU

© 2019 Scattered Quotes | ABOUT | PRIVACY POLICY | TERMS AND CONDITIONS | DMCA | AFFILIATE DISCLAIMER

Up